10 Ağustos 2007 Cuma

Şoray Uzun Cide Kastamonu

Cide Kına Gecesi Kastamonu

9 yorum:

Adsız dedi ki...

ŞORAY ABİ SENİ ÇANKIRIYA BEKLİYORUZ BU ARADA AHMET KAANI ÇOK İHMAL EDİYORMUŞSUN SANA KIZIYORUM...

Adsız dedi ki...

ŞORAY ABİ SENİ ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

soray abi cideye gine gel senin geldiğinde kabakulak hastalığı olduğum için seni görmeye gelemedim

angaralı murat dedi ki...

SLM ŞORAY ABİ BEN ÇANKIRI DA ÖGRENCİYİM.YA BİR DE ÇANKIRI YA GELDE Bİ YAKINDAN TANIYALIM SENİ... ÖZLETTİN KENDİNİ SENİ ŞİİR YAZAN BİR ABİ İLE TANISTIRIYIM HİÇ KİMSE GELMİYOR BURAYA BARİ SEN GEL GURBETTE KALDIK BE ABİİİ

cansu dedi ki...

sellamin alleyküm şoray bey ben fanatik bir geredelli olarak seni geredemize ve bolumuza bekliyorum senden rica ediyorum cünkü bolumuz ve geredemizi tanımanızı istiyorum geredemizi tanıtırsanız cok sevineceğim ben geredeliyim ve memlleketimi cok seviyorum başkanım ömer bey cok işller başardı gellip görmenizi ve kınallarımız nasıl oluyor bir görün sizi ALLAHA emanet ediyorum işllerinizde başarıllarınızın devamını dillerim RABBİM YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN beklliyorum

Adsız dedi ki...

purogramınızı beyenerek izliyoruz ailecek başarılarınızın devamını diliyoruz

Adsız dedi ki...

sayın şoray bey merhaba sizi ben her zaman izliyorum ve çok beğeniyorum şoray bey ben sizi 26 temmuzda drahna festivaline bekliyorum sizinde beni kırmayıp geleceğinize güveniyorum lütfen gelirseniz çok memnun kalırız bu sene 4cüsü oluyor sizi aramızda görmek istiyoruz tel 02126278971 cep05357129461
mehmet artan bartın ulus drahnalı

Adsız dedi ki...

soray bey sizi cok seviyoruz,burdura bekleriz,saygılarımla

Adsız dedi ki...

merhaba soray bey, ben almanyadan bir fanatik izleyicinizim. Dogma büyüme almanyaliyim. sizden Allah razi olsun memleketin her kösesini karis karis gezip bizlerinde bunu izleme imkani sagliyosunuz. Sirf bu yüzden türkiyeye yerlesmeyi istiyorum. Burnumda tütüyo.Sizi her izledigimde, gülmekten ölüyorum:)

şoray uzun
Doğum Tarihi 1968 Boy 180 Kilo 74 Göz Rengi Ela Sinema Filmleri ve Yönetmenleri Cumhuriyet (Ziya Öztan) İstanbul 24 Saat (Adnan Azar) Salıncakta Üç Kişi (Yücel Uçanoğlu) Denize Hançer Düştü (Mustafa Altıoklar) TV Yapımları ve Yönetmenleri Köstebek (Nihat Durak) Karşı Show (Mahinur Ergun) Barışta Savaşanlar (Ferdi Eğilmez) Geçmişin İzleri (Cafer Özgül) Kaygısızlar (Oğuz Yalçın) Belene (Hüseyin Karakaş) Bizim Ev (İsmail Güneş) Baskül Ailesi (Uğur Erkır) Evdekiler (Oğuz Yalçın) Süt Kardeşler () Özgeçmiş 1968 Bulgaristan doğumludur. Halen Marmara Üniv. İletişim Bilg. Fak. Radyo-TV Ana Bilim Dalı master öğrencisidir. 2, 2.5 yıl "Hürriyet" gazetesinde polis muhabirliği yaptı. Yaklaşık 11 yıldır başta tiyatro olmak üzere oyunculuk yaparak hayatını kazanmaya çalışıyor. "Süt Kardeşler" adlı dizinin senaristliğini yapmıştır. Özel Beceriler Kung-Fu, Binicilik, Motosiklet. Xxxxxxx
Meslek: sinema-oyuncu