6 Temmuz 2007 Cuma

Şoray Uzun Yolda Artvin Batum

Şoray Uzun Yolda `da bu hafta hüzün var. Artvin ve Batum `u ziyaret eden Şoray , geçmişini, kültürünü kaybetmiş bir toplumun hüzünlü bekleyişini ekrana getiriyor. Şoray Uzun Yolda ekibi önce Artvin `in Borçka ilçesindeki Gürcüleri ziyaret ediyor ardından da Gürcistan `a konuk oluyor. Artvin `de Gürcü yemekleri hazırlayan Uğurköy halkı, Şoray `a mısır çapası yaptırıyor. Bir kısmı Türkiye `de bir kısmı Batum `da kalan akrabaların birbirlerine mesajları ve Artvin `deki Gürcülerle keyifli bir sohbet Şoray Uzun Yolda `da ekrana geliyor. Depo olarak kullanılan camilerin yeniden ibadete açılışı, geleneklerini hatırlamaya çalışan 60 yaş üstü insanlarla geçmişlerine dair hiçbir şey bilmeyen gençlerin çatışması Şoray Uzun `un gözlemleriyle ekrana geliyor.


Şoray Uzun Yolda `nın Artvin yolculuğu devam ediyor. Şavşat `ta kar üstü güreşlerine katılıp, `en iyi peşrev çeken pehlivan ` ödülünü kazanan Şoray , Gürcü geleneklerine göre yapılan kına gecesinden görüntüleri ekrana getiriyor. Otantik Karadeniz evinde evlilik üzerine sohbet gerçekleştirilen programda Karakucak Güreş Festivali`nden görüntüler yer alıyor

2 yorum:

Unknown dedi ki...

soraycım.batum görüntülerine ulaşamıyorum.benim mail adesime gönderimisin rica etsem canım benim...

Adsız dedi ki...

ŞORAY MSN ADRESİNİ VERİR MİSİNN SENİÇOK SEVİYORUM İNŞALLAH BU NOT SANA ULAŞIR

şoray uzun
Doğum Tarihi 1968 Boy 180 Kilo 74 Göz Rengi Ela Sinema Filmleri ve Yönetmenleri Cumhuriyet (Ziya Öztan) İstanbul 24 Saat (Adnan Azar) Salıncakta Üç Kişi (Yücel Uçanoğlu) Denize Hançer Düştü (Mustafa Altıoklar) TV Yapımları ve Yönetmenleri Köstebek (Nihat Durak) Karşı Show (Mahinur Ergun) Barışta Savaşanlar (Ferdi Eğilmez) Geçmişin İzleri (Cafer Özgül) Kaygısızlar (Oğuz Yalçın) Belene (Hüseyin Karakaş) Bizim Ev (İsmail Güneş) Baskül Ailesi (Uğur Erkır) Evdekiler (Oğuz Yalçın) Süt Kardeşler () Özgeçmiş 1968 Bulgaristan doğumludur. Halen Marmara Üniv. İletişim Bilg. Fak. Radyo-TV Ana Bilim Dalı master öğrencisidir. 2, 2.5 yıl "Hürriyet" gazetesinde polis muhabirliği yaptı. Yaklaşık 11 yıldır başta tiyatro olmak üzere oyunculuk yaparak hayatını kazanmaya çalışıyor. "Süt Kardeşler" adlı dizinin senaristliğini yapmıştır. Özel Beceriler Kung-Fu, Binicilik, Motosiklet. Xxxxxxx
Meslek: sinema-oyuncu